بارالهی؟ باتوسخن میگویم،می شِنَوی...
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




 

بارالهی؟
باتوسخن میگویم،می شِنَوی...
 
 
صدایم رامی شِنَوی؟
من ازعمق ِروشنائیهای ِ شبم
وسیاهی ِ روزهایم باتوسخن می گویم!
آنگاه که جغدان- درسیاهی شب-همگی درخوابند!
وروزهایی که کس بیدارنیست!
وصدائی نیست-جزصدای ِمن وُحس ِ باتوبودن!
می خواهم صدایم راتوبشنوی...
فقط توببینی ام!
ودستم راتوبگیری.
وگِله کنم،ازاسیری ام!
آزادکن- مرا-ازپرگار ِ زندگی،
که می چرخاندمرا- بی هیچ درنگی.
ازدره ای که فجیحانه فروکشیده است مرا
و دستهائی را-که نمیگیرند-دستانم!
هیزمی نمی سوزد دراینجاازکسی-سرداست،
وحتی الفبای ِ گرمی نیست-تاکه گیرد- نبض قلبم را...
قطره های اشکم را،
وحتی- به ناخٌنی-صورتم را خطی بیاندازد!
مرابه آنچه دراندیشه دارم- به آرزویم برسان.
بارالهی...
باتوسخن می گویم-می شِنَوی...
.
.
.
.
شاعر:مهیارسنائی



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت15:56---11 آبان 1390
گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرحمم باش

ز درد بی کسی قلبم شکسته

به شهر بی کسی ها همدمم باش


دیوووووووووووووووووونه
ساعت18:09---25 مهر 1390
امیرحسین نبودی اغتشاش ایجاد شد
دیگه بدم میاد از ادم بی جنبهه
هیچکدومشون رو نکردن که چیکار میکنن
کمرون بیچاره ها
حالا اگه اونطوری میشد میدیدیشون چیکارا که نمیکردن
دلم واست تنگیده بیشتر بیااااااااا بابا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:23---23 مهر 1390
اهااااااااااااایییییییییییییی بدو بیا اپیدم
اشغال
نظرتو حتما بگووووووووووووووووووو
جزء واجباته


دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:21---22 مهر 1390
سیلاااااااااااااااااااام
بپا ترورت نکنن نابغه
من اپم،هر وقت اومدی ایران تشریف بیار


سپيده
ساعت11:30---22 مهر 1390
اپم..........
بدو بيااااااااااااا.......
منتظرم.............


دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:00---12 مهر 1390
سیلاااااااااام
کجاییییییییییی تو
بابا دانشجووووووووووووو
بدو بیا اپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 8 مهر 1390برچسب:, :: 2:23 ::  نويسنده : امير حسين